Кои промени във Facebook да очакваме скоро?

newsroom-hero_final-blue-11

 

Facebook официално потвърдиха, че са готови с новия дизайн на приложенията си за Android и iOS. Актуализираната визия поставя водещ акцент върху две от ключовите характеристики, а именно Events (събития) и Groups (групи). Потребителите ще могат да изпробват сами подобренията на смартфоните в следващите няколко дни. Работи се и над интеграция за десктоп версията на Facebook, но ще са нужни месеци преди да стартира разпространението ѝ до всички профили. От компанията твърдят, че над 400 млн. потребители са активни членове на поне една група.

В най-използваната социална мрежа има десетки милиони подобни общности, които ежедневно сближават и улесняват откриването на интересно съдържание, което е и причината за новия дизайн. Обновеният интерфейс на мобилните приложения ще позволява по-лесно да се навигира в профила на потребителя и ще поставя групите, в които участва всеки един, на централно място във Facebook. Предвидени са и допълнителни инструменти, с които бързо да се присъединяват или да се намират нови групи, съобразно личните интереси. Най-голямата промяна ще бъде, че Groups разделът вече ще е разположен в средата на менюто, предаде The Verge.

След като се кликне върху него ще бъде видяна персонализирана емисия с ъпдейти от всички групи, в които потребителят членува. Алгоритмите на Facebook ще препоръчват и нови, които са подбрани различно, съобразно активността на всеки един в социалната мрежа. Промененият дизайн включва и функцията “Меet New Friends” (запознай се с нови приятели), с която ще може да се свързвате с непознати хора, които споделят същите интереси и предпочитания. Компанията Facebook ще започне по-активно да промотира групите във всички елементи на приложенията, сред които Marketplace и Watch.

About The Author